Gia Codrescu

despre comunicare, cunoastere, curaj

Ce s-a mai scris :)

Written By: fatacuportocale - Jan• 10•09

Pe bookblog.ro

Sfârşitul Advertisingului aşa cum îl ştim este o cuprinzătoare şi extrem de pragmatică analiză a multor campanii desfăşurate pentru branduri mari, care au avut sau nu succes, acest lucru depinzând exclusiv de modul în care agenţia a abordat comunicarea. Scrisă de Sergio Zyman (fost director de marketing la The Coca-Cola Company), el vorbeşte despre Advertising din perspectiva clientului. Iar cum clientul este cel care dă banii, perspectiva lui este şi singura care contează.

Sfârşitul Advertisingului aşa cum îl ştim
ne reaminteşte povestea cu hainele cele noi ale împăratului, cu cei doi aşa-zişi croitori care îi croiesc împăratului nişte haine invizibile pe care însă i le prezintă atât de convingător, încât, vrăjit, el le va purta cu fală. Bineînţeles că toţi ceilalţi vor remarca faptul că împăratul este gol, însă nu vor spune nimic, fiindcă le-a fost indusă ideea că doar cei înguşti la minte nu pot vedea minunata stofă. Care de cele mai multe ori se cheamă notorietate, popularitate, vizibilitate şi nicidecum vânzări. (continuarea)

Pe empower.ro

M-am gandit de multe ori la efectele pe care le-a lasat Comunismul in mentalul nostru, chiar dupa disparitia lui. Reprezenta un mod de viata, la care cei tineri in acea perioada au trebuit sa se adapteze. Au trecut aproape 20 de ani insa acei oameni inca exista, de multe ori in functii de conducere, iar asta se vede.

Mai mult decat atat, au influentat si mentalul copiilor lor, la care putem observa efecte mai slabe, de gradul doi, totusi vizibile. Cand esti crescut in primii ani de viata cu anumite idei, chiar daca apoi crescand vezi lumea altfel si constientizezi ca nu mai sunt valabile, doar foarte greu te poti desprinde de ele.

Cred ca efectele pe care Comunismul le-a lasat si le putem vedea in jurul nostru si acum, mai ales la oamenii care nu au interactionat foarte mult cu medii diferite, exterioare, se manifesta in primul rand in Comunicare. De ce se intampla asta, care sunt cauzele istorice sau psihologice, putem intreba specialistii. Acum as vrea doar sa analizam efectele, prin cateva exemple la intamplare (continuarea)

Pe cherrytales.ro

… Ochii Negri se intoarsera si lucira din nou a lacrimi.. dar se plecara iute spre barbia tremuranda, o luara la goana si murmurara din nou, cu ciuda si revolta: “Natafleatza! .. eu sunt Natafleatza!!” ..si mai incolo, dupa Nucul gros.. “Numai EU sunt Natafleatza!!..” Si se ridicara din nou spre cer, zambind misterios si zvantandu-se in lumina dintre frunze, si dincolo de ele, murmurand cu fericire infinita.. “Natafl.. Nataflea.. Natafleatzaa..” (continuarea)

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.