Dacă în noiembrie exista încă o reticență a oamenilor față de brazii împodobiți din mall-uri și clinchetele de zurgălăi de la radio, odată cu intrarea în luna decembrie sezonul a fost oficial deschis și poate curge cu beteală și reni de turtă dulce. Hai să vedem cum au comunicat câteva branduri, de Moş Nicolae – această sărbătoare în care Nicoleta și nea’ Nicu își serbează numele și toți ne pregătim pantofii, îi lustruim și aranjăm lângă ușă, sperând să fie umpluți cu ceva surprinzător.
Ca de fiecare dată analizăm originalitatea, mesajul transmis cu voia sau fără voia comunicatorilor, calitatea design-ului, congruența cu personalitatea brandului și impactul general. Începem cu cele bune, pentru a ne amuza la final de celelalte.
Apreciem: Delaco, Doncafe, Nescafe, Jagermeister și Oreo
La fiecare dintre ele am urmărit cum au îmbinat conceptul sărbătorii cu personalitatea brandului.
Continuarea aici.
Leave a Reply