Gia Codrescu

despre comunicare, cunoastere, curaj

Mosi Craciuni

Written By: fatacuportocale - Dec• 28•08

Am zis sa raspund la provocarea JobInMarketing pentru ca mi-a placut mult ideea si oricum vroiam sa scriu despre asta, sa pun si cateva poze 🙂

Care este campania romaneasca (brandul poate fi strain, dar campania sa se desfasoare in Romania) care a profitat in cel mai creativ mod de conceptul de “Mos Craciun” ?

Campania cea mai tare din ultimul timp a fost cea de Craciunul asta cand Coca-Cola si Primaria Generala a Bucurestiului si-au dat mana sa mai doboare un record. Fiindca inainte in Taipei (Taiwan) se stransesera 3600 de Mosi, anul asta, la noi targetul a fost de 4000 si aproape ca s-a atins cu o eroare de cativa Mosi (61) care probabil s-au imbatat si au ratacit drumul.

Coca-Cola a pus la dispozitie 4000 de costume si 4000 de cutii de cadouri, pe care Mosii sa le dea copiilor pe drumul dinspre Piata Constinutiei (unde s-a strigat adunarea) catre Piata Unirii.

Despre Mos Craciun putin stiu ca a fost branduit de Coca Cola, in vremurile ei de glorie si avant, fiindca destul de repede costumul alb-rosu a intrat in folclor. Oricum, culorile au ramas similare si chiar daca Mosul nu este asociat brandului, comunicarea se realizeaza de la sine.

Aplaud exercitiul care s-a intamplat in Piata Constitutiei, pe 22 decembrie, fiindca a fost un semn de solidaritate. Asa se intampla, mai intai momiti de costume si bucurii ale copiilor cadou, apoi si din proprie initiativa, romanii sa se stranga si sa faca lucruri impreuna. La fel ca natiunile mari care stiu sa realizeze si sa comunice eficient 🙂

Cateva fotografii de la eveniment

look

aplauza

cuplu

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Comments

  1. palconi says:

    La multi ani 🙂

  2. andrei ruse says:

    la naiba, nu stiam.
    mie mi-ar fi stat chiar bine. :))

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.